Yhdistyksen toiminnassa noudatetaan hallituksen antamia ohjeistuksia. Käytännössä koronatilanne vaikuttaa toimintaamme siten, että kasvokkain tapahtuvan omaisneuvonnan rinnalla on kesäaikaan tukea saatavilla myös puhelimitse, sähköpostilla sekä verkkovälitteisesti. Jälkimmäisiä kohtaamismuotoja suositaan. Kenenkään ei siis tarvitse poikkeusoloista huolimatta jäädä kuormittavassa tilanteessa yksin.

Kesäretki Ähtärin eläintarhaan on peruttu, mutta pyrimme tarjoamaan vaihtoehtoisia tapahtumia poikkeusolot huomioiden. Otamme toiminnan suunnittelussa huomioon myös riskiryhmään kuuluvat. Tiedotamme näistä ajantasaisesti lisää sivuillamme ja jäsenkirjeessä.

Syksyn toimintaa suunnitellaan kuten normaalisti. Suunnittelussa huomioidaan kuitenkin koronatilanteen mahdolliset vaihtelut ja rinnalla tarjotaan myös vaihtoehtoisia tapoja osallistua. Jos Sinulla herää kysymyksiä, älä epäröi olla meihin yhteydessä.

Noudatetaan ohjeita ja pidetään toivoa yllä – tästäkin selvitään!